Cum pot reveni în formă după ce am avut un copil?

Orice proaspătă mămică își dorește sa revină la forma dinaintea sarcinii într-un timp cat mai scurt si prin metode cat mai simple si eficiente.

Cea mai bună modalitate de a reveni la forma dorită este cu o combinație de alimente sănătoase și exerciții fizice. Amână să faci exerciții fizice până la cel puțin 6 săptămâni de la naștere. Și verifică împreună cu medicul tău că ești pregătită fizic înainte să începi antrenamentele.

 

Odată ce totul devine mai clar, ia lucrurile încet și ușor. Și nu uita de faptul că, corpul tău. a produs un hormon special atunci când ai rămas însărcinată. Acest lucru a mai relaxat ligamentele și articulațiile. mai mult decât de obicei, pentru a permite bebelușului să crească în zona pelvină și pentru a fi pregătit de naștere. Probabil că mai există o parte din hormon în corpul tău, așa că vei fi mai predispusă la accidentări dacă ești prea energică în timpul exercițiilor.

 

Începei cu mersul ușor, crescând apoi ritmul după câteva sesiuni. Exercițiile pot fi făcute aproape oriunde. Odată ce medicul ți-a spus că este în regulă, încearcă exerciții ușoare la început, la o sală de sport, dansul în camera, o plimbare rapidă sau înot. Unele mămici chiar își folosesc copilul ca parte a rutinei lor de exerciții fizice! Poți face antrenamente în aer liber în timp ce plimbi copilul în cărucior. 

Dacă aveti posibilitatea, adăugați 10 minute de exercițiu în rutina dvs.și creșteți durata până la 30 de minute de trei ori pe săptămână. Dar întotdeauna trebuie să vă ascultați corpul!

O dietă sănătoasă

Trebuie să vă asigurați că veți obține nutrienții potriviți, nevoia calorica diferita in functie de mai mulți factori si anume: de cat timp ați născut, vârsta bebelușului, nivelul de activitate fizica pe care-l avem si rutina de somn. Alegeți alimente cu conținut scăzut de grăsimi, cu conținut ridicat de fibre, iar când vine vorba de gustare, de preferat fructe proaspete. Și aveți grijă ce băuturi consumați, veți fi surprinsa cât de multe zaharuri pot fi ascunse chiar în sucurile naturale.

 

Pierderea în greutate și exercițiile fizice când alăptați

Întrucât alăptarea ajută la arderea grăsimilor stocate de sarcină, este suficient doar să avem un program regulat de mese, să mâncăm sănătos, divers și echilibrat, fără a fi nevoie să numărăm fiecare calorie. Producerea a 100ml de lapte pentru bebe, consumă cca 85 calorii, și doar 500ml de lapte pe care-i consuma bebe, ne ajută să slăbim sănătos.

În plus, având un program regulat de mese, când alăptați, organismul descarcă în sânge hormonul ocitocină, numit și hormonul dragostei și atașamentului. Acesta pe lângă starea de bine pe care ne-o dă, ajută și la reducerea în volum a uterului până la dimensiunea dinaintea sarcinii.

 

Un ultim sfat, alege momentele pentru a face exerciții fizice după mesele de alăptare a copilului, astfel încât sânii să nu fie prea grei și, desigur, nu uita că este obligatoriu să ai un sutien bun de susținere dacă doriți să rămâneți în formă!

0
BEBELINE

Ai nevoie de sfaturi sau informaţii personalizate despre nutriţia și dezvoltarea copilului tău sau despre produsele Milupa? Trimite-ne un mesaj, iar specialiștii noștri îţi vor răspunde!

Descoperă AICI o multitudine de răspunsuri detaliate legate de subiectele care te-ar putea interesa sau contactează-ne direct:

sună la
0800 864 587
Mesaj