Vreau să dorm! - Oboseala post-partum

Venim în ajutorul tău cu o serie de sfaturi pentru a te ajuta să dormi mai mult, dar și să faci față oboselii.

Somnul după naștere: Sfaturi care să vă ajute să dormiți mai mult

  • Dacă poți stabili o rutină prin care să adormi bebelușul la intervale regulate în timpul zilei ai șansa să te odihnneşti și vei trece de un mare obstacol. Alege o oră care să vă convină amândurora – poate după masa de prânz și pregăteşte o „sesiune de somn” sau măcar să te bucuri de o perioadă de liniște.
  • Multor mămici li se pare că adorm mai greu pentru că își amintesc de micile sarcini pe care trebuie să le îndeplinească, deci un sfat bun este să scrii lucrurile într-un carneţel pentru a ţi le scoate din minte înainte să ațipeşti.
  • O rutină de culcare liniștitoare pentru bebeluș este esențială și face minuni. Încearcă să calmezi atmosfera cel puțin cu o oră înainte de a merge la culcare. O rutină de culcare înseamnă că vei avea timp pentru a te odihni și relaxa, știind că bebelușul doarme în siguranță.
  • De câte ori plânge bebelușul după tine noaptea, poți să adormi din nou mai ușor dacă menții camera în întuneric.
  • Tu şi partenerul tău aveţi grijă de bebeluș pe rând în diminețile de weekend. Unul dintre voi poate să doarmă sâmbătă mai mult și apoi celălalt poate să recupereze somnul duminică dimineață. Sperăm să împărțiți tura de noapte într-o anumită măsură!

Oboseala Post-Partum: Sfaturi pentru a te ajuta să faci față oboselii

Fii activă în timpul zilei
Este important ca bebelușul să adoarmă regulat, dar este la fel de important ca amândoi să fiți activi în timpul zilei. Orice exercițiu fizic îţi conferă mai multă energie și te ajută să adormi sau să ațipeşti.

Nu este obligatoriu să mergi la sala de fitness – o simplă ieșire la aer curat este suficientă. Deci, vizitează-ţi prietenii, plimbă-l cu căruciorul – orice îl poate obosi pentru ora de culcare. Iar dacă vrei să te înviorezi, încearcă un duș rece, ulei de aromaterapie sau lumânări aromate.

Mănâncă pentru energie
Mănâncă bine și consumă alimente care eliberează energia treptat, cum ar fi pastele integrale sau fructele care nu te împovărează și nici nu te moleşesc. Și bea multă apă!

Menține-ți optimismul
În cele din urmă, dacă te simți obosită și deprimată, reaminteşte-ţi doar că această stare nu va dura mult timp. Îmbrățișează-ţi bebelușul și aminteşte-ţi cât de mult merită.

0
BEBELINE

Ai nevoie de sfaturi sau informaţii personalizate despre nutriţia și dezvoltarea copilului tău sau despre produsele Milupa? Trimite-ne un mesaj, iar specialiștii noștri îţi vor răspunde!

Descoperă AICI o multitudine de răspunsuri detaliate legate de subiectele care te-ar putea interesa sau contactează-ne direct:

sună la
0800 864 587
Mesaj