Ce mâncăruri să eviți în timpul sarcinii

O dietă sănătoasă în timpul sarcinii înseamnă și evitarea anumitor mâncăruri sau băuturi, nu doar mâncare sănătoasă. Află detalii!

O dietă sănătoasă în timpul sarcinii înseamnă și evitarea anumitor mâncăruri sau băuturi, nu doar mâncare sănătoasă. Anumite alimente nu sunt indicate pentru făt și te pot îmbolnăvi și pe tine, așa că o siguranță alimentară este necesară.

Iată ce ar trebui să eviți în timpul sarcinii:

  • ouă crude sau gătite insuficient și orice mâncare le conține (exemplu: maioneza). Consumă doar ouă gătite suficient de bine.
  • carne rară și specii de pești rare sau gătite insuficient - carnea sau peștele nu trebuie să aibă zone roz.
  • pește crud (sushi, scoici, somon afumat și orice fel de pește crud)
  • carne crudă (biftec tartar sau orice conține carne crudă)
  • lapte, cașcaval sau iaurt nepasteurizat
  • brânzeturi fine precum brie, camembert sau ricotta
  • pate sau ficat - conțin cantități mari de vitamina A care pot dăuna fătului
  • varză crudă sau salate coleslaw
  • mâncăruri ce conțin urme de pământ - spală foarte bine orice legumă și fructă
  • alcool - consumul de alcool poate cauza multe probleme fătului și îi poate afecta dezvoltarea creierului
  • varză crudă sau salate coleslaw
  • cofeina - consumul în exces de cafeină poate duce la avort sau la o greutate scăzută a copilului la naștere. Încearcă să nu consumi pe zi mai mult de: o ceașcă de cafea/2 căni de ceai/4 căni de ceai verde/4 pătrățele de ciocolată neagră.
0
BEBELINE

Ai nevoie de sfaturi sau informaţii personalizate despre nutriţia și dezvoltarea copilului tău sau despre produsele Milupa? Trimite-ne un mesaj, iar specialiștii noștri îţi vor răspunde!

Descoperă AICI o multitudine de răspunsuri detaliate legate de subiectele care te-ar putea interesa sau contactează-ne direct:

sună la
0800 864 587
Mesaj